Alla inlägg under mars 2010

Av Jussan - 30 mars 2010 22:36

  Jag följer ett program på iForm som ska få mig att kunna jogga 5 km på några veckor. Jag känner mig jättemotiverad. Det känns inte alls hopplöst. Det börjar på en nivå som jag faktiskt klarar av och man känner sig jätteduktig när man är klar. Första passet så går man i rask takt i 5 minuter, sen joggar man i 1, går i 5, joggar i 1 och sen ska man gå i 3 minuter OCH sen är man klar :D Sen ökar det med tiden.


Idag körde jag mitt tredje pass: 5min gång, 2 jogg, 4 gång, 1min jogg och sen gick jag 4 km. Ett pass behöver inte ta mer än en kvart! (: Satsar på att köra ngt lopp till hösten. Vet inte vilket ännu, men typ iForm-loppet, midnattsloppet? haha.


Tips på ordentlig musik som får än att springa lite fortare? Både text och musik för gärna vara peppande,   

Av Jussan - 30 mars 2010 19:44


Jag är inget Justin Bieber-fan, men jag är ganska svartsjuk ändå. Jag skrek lite, 1:37 <--- kolla speciellt då.


Av Jussan - 30 mars 2010 19:43

But no matter how far
Or where you may be
I just close my eyes
And you're in my dreams
And there you will be
Until we meet


I'll always look back
As I walk away





Av Jussan - 11 mars 2010 14:29

Av Jussan - 10 mars 2010 13:56


En otroligt fin kortfilm på 13 minuter, kolla-kolla-kolla (:

Av Jussan - 10 mars 2010 13:04

Haha, jag är så efter! Tänkte inte föräns nu på att oscarsgalan redan varit! Har ju sett alla rubriker och skit och Pontus som höll på o tjatade på mig att jag inte fick missa. Aja, jag kollade iallafall upp att Christoph Waltz vann sitt välförtjänta pris. Precis som man förutspådde (:

Hejja hejja Christoph som spelade sin roll som Hans Landa i Inglorious Basterds som att han var född till rollen!


 

Wiiiiieh :3

Av Jussan - 10 mars 2010 10:51

Everybody thinks
That I'm the fool
But they don't get
Any love from you

The things we won't do for love
I'd climb a mountain if I had to
And risk my life so I could have you
You, you, you...



Tracy Chapman - For My Lover . 

Av Jussan - 10 mars 2010 10:40

Sitter här o pillar på hemsidan till företaget "TrappMäster" som jag jobbar för nu på praktiken. Lite segt och är det inte världens proffsigaste kontormiljö.. men det funkar! Fast det är lite pinsamt, för jag har råkat trampa på strömbrytarn som sitter fastlimmad i golvet, så att chefens dator stängts av och hans arbete har försvunnit två gånger nu!  xD gaaaaah, pinsamtpinsamtpinsamt.




Peace out, my lovers , haters and ..... fan hur stavar man det?
Ni får se för er själva! Pusshaj ;*


Presentation


Josefine Andersson
- 18, Småland.
- Youtube-freak,
- Musikgalen,
- Fotografi-noob,
- Bokmal &
- Tv-seriefantast!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards