Alla inlägg under oktober 2010

Av Jussan - 21 oktober 2010 13:08

Någon annan som undrar varför varenda blogg nu för tiden gör reklam för Eniro? Hur mycket pengar har Eniro egentligen lagt på att göra varenda blogg orange?

- Någon som vet svaret? >_< 


Iallafall så sitter jag på jobbet och kollar RAGE-bilder. Asså det finns så många scenarion som man känner igen sig i, så det är sjukt. Sjukt kul. 



 






 



 






 


 




       

Pokemon :3 så rätt! xD








 





Av Jussan - 20 oktober 2010 15:54

NamnamnamNAM

Det är så sjuukt jobbigt att när man väl är pepp på att göra nödvändiga grejer så sitter man fast någonstans. Typ jobbet....


Har försökt underhålla migsjälv genom att leta efter nya bloggar, and this is what I found:


- Keeela.blogg.se (Den är väldigt lik en annan av mina favvobloggar: Kattistestad.blogg.se )

Fick sån otrolig inspiration, och blev jättepepp. Nu vill jag helst bara springa hem och fixa till mig. Fixa allt i allra minsta detalj och bli fräsch ....


Oj nu höll jag på o bli lite emo! Hah.. host... åååh.. tönt.


Två andra bloggar som får mig att vilja fotografera som en galning (och fixa mig):

Karinolofsson.se &&' Ebbasfoton.blogg.se



lite ironiskt att jag ska ha hälsporre nu när jag vill ut och springa som mest.

-

Av Jussan - 20 oktober 2010 14:43

   

namnamnamn, jag har tråkigt.

Av Jussan - 20 oktober 2010 14:38

Hej, jag har kul!


             

Av Jussan - 19 oktober 2010 13:52

  

Hittat värsta awesome bloggen. Den blir inte uppdaterad så ofta, men jag som är ett stort Harry Potter-fan blir varm av kärlek när jag läser den!


http://omgharrypotter.tumblr.com/


Iaf, sitter och försöker jobba, men det går verkligen inte. Har redan gått i dvala tydligen  ;) så blir det när man blir bombad av uppgifter efter några dagar utan något som helst att göra. Även om uppgifterna är hur intressanta och roliga som helst..
Jag försöker iaf att lösa två problem just nu.
Det ena problemet rör en systeminställning på en mobildator och det andra är tips på ombyggnad av en hemsida, som ska göra den effektivare.

Så mycket koder, så lite hjärna. 


Nu när jag tar en liten pause så sitter jag och kollar jobb. Finns så många som jag vill ha och tycker att jag passar perfekt till, men jag drar mig alltid för o skriva ett cv. Det är nog det värsta som finns. Vad är jag bra på? Vad är mina bästa egenskaper? Vet inte, vet inte, vet inte, jag har inga. Bajs.

  

Av Jussan - 1 oktober 2010 16:38

   

IDAG BLIRE FEST :D

Presentation


Josefine Andersson
- 18, Småland.
- Youtube-freak,
- Musikgalen,
- Fotografi-noob,
- Bokmal &
- Tv-seriefantast!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Skapa flashcards