Alla inlägg under maj 2010

Av Jussan - 31 maj 2010 22:44

Kan inte beskriva hur mkt Secondhand Serenade betyder för mig. Det gör ont i hela kroppen av kärlek! Det är sjuuukt! ;b

Det finns ju inte heller EN ENDA dålig låt... GAAAAH!

Av Jussan - 31 maj 2010 22:29

Melodifestivalen? Inge schlager längre iaf.
Vinnarlåten
? Helt okej, men inte den bästa.
Bästa då? Nu i efterhand när jag har lyssnat på skivan så tkr jag Cypern's låt; Life looks better in spring. Detta beror nog mkt på att jag kan "relatera" till låten, eller vad man ska säga. I lördags kunde jag inte välja. Höll på Cypern, Belgien, Tyskland och Turkiet ;b



Time changes everything,
Even you and I have changed
The rain the winters bring
has made us fade away

I still remember everything,
That old December, the fears, the cold,
I really wonder how you feel
On these nights, all alone

I hope some day you'll see me...
I hope some day you'll spot me in the crowd
...
Take my hand and kiss me
, hope some day you'll say my name out loud...

Tell me,
tell me about your feelings,
Tell me about your stories
Look into my eyes and come on closer
And make me immortal with a kiss


Av Jussan - 30 maj 2010 23:08

Fan jag är besatt. VARFÖR BÖRJADE JAG LÄSA DENNA FÖRBANNADE SERIE? Den är hemsk :( HEMSK xD


Sprungit 3km på en halvtimme. är ganska stolt över mig själv (: all träning har börjat löna sig! :D

Av Jussan - 24 maj 2010 22:38

Nu är biljetterna beställda till Pier Pressure :D
Syrran och Maria hänger på och ska antagligen träffa Johanna där :D (ev. åker Tobbe med också)

DET BLIR SÅ SJUKT BRA! gaaaaaaaaah! <3




Här kmr ngra bilder bara för att jag är så glad (:

  Bild från Stockholm

  Jag och syrran var goda vänner idag ... tills nu xD


Måste bara varna för denna bilden nedan.. Det är Elvira och jag om några år när vi har blivit feta :D 

Av Jussan - 17 maj 2010 03:43

Inget om Stockholmsresan nu, det är för mkt. Vid ngt annat tillfälle, nästa kanske? :) Underbart <- det är allt ni får :D


Sitter uppe kl 03.44, med flera burkar energidrinkar runt om mig. Jag fick nämligen veta av en klasskompis att vi har redovisning imorrn. En redovisningen av ett projekt som är det största vi någonsin kommer att ha. Jag var inte på lektionen förra måndagen så nu sitter jag här. När jag kunde ha haft en hel vecka på mig. JÄVLA MÅNS, säger jag bara. (Jag har iallafall fått hjälp av underbara Emil. Han är verkligen en ängel :) )

Aja, gotta make it.

Av Jussan - 9 maj 2010 13:38

NU åker jag till stockholm lite då där spontant :D hoppas att marie tar emot mig  ;b

Av Jussan - 8 maj 2010 16:37

      Mina planer för juni:
1. PAOLO NUTINI PÅ TRÄDGÅRN! <3

2. PIER PRESSURE  (30 SECONDS TO MARS kmr <3 ).


kan inte fatta att Nutini kmr till Sverige :D

och jag missade ju 30stm förra gången så nu måste jag verkligen ta chansen!


vilken underbar månad juni skulle bli?




Av Jussan - 8 maj 2010 16:00

Så där ja! Då har man fyndat ett par äkta converse (: 250 riksdaler! tjoooho!


 

Presentation


Josefine Andersson
- 18, Småland.
- Youtube-freak,
- Musikgalen,
- Fotografi-noob,
- Bokmal &
- Tv-seriefantast!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards