Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Jussan - 4 mars 2010 17:01

Imorgon så bär det av till Åkersberga. Födelsedagsfest för min allra första bästis. En tjej som betytt så otroligt mycket för mig. Hon alltid funnits där för mig under mina allra svåraste stunder, även om det var på avstånd. Hon har funnits där under kaoset när jag bodde i Auning. Hon stöttade mig när jag flyttade hit, till Ljungby. Jag hade önskat att jag hade varit där lika mkt för henne, men eftersom jag har varit ett kaos hela jag så har det inte varit lätt. Hon är svaret när jag vill hitta mig själv! (:


Ett problem bara; vad köper man till en som står en så nära men som man knappt vet ngt om?




Jag älskar dig Marie Lindholm   

Av Jussan - 4 mars 2010 10:06

Nu blev det många inlägg på kort tid :D
Men jag måste bara berätta att jag ska få ny mobil


 

SE OCH HÄPNA:






Av Jussan - 4 mars 2010 09:12

Jag har en sån fin dygnsrytm just nu. Har lov fortfarande men vaknar klockan 7 på morgonen och kan njuta utav soluppgången och det fina vädret. Det lilla dåliga med det är att det går ut över min träning. Jag blir jättetrött klockan 20 och innan det vill jag umgås med min lilla familj.

Jag njuter för fullt just nu :) och nästa vecka börjar min praktik som jag ska ha i 5 veckor framöver... ÅHHHH, så skönt. Ska bara behölla denna rytm så kommer allt bli askalas!  


Av Jussan - 4 mars 2010 08:37

Jason Walker - Down.



Av Jussan - 4 mars 2010 08:24

(4:00) Shane - Yeah, keep eating that pizza.. yeaah
Dave - I will ........
Hahahaha (:

Gaaaah, jag får inte nog utav denna videon. Dave Days är med, Totally Sketch och Mystery Guitar Man. Några favoriter, lite kul ;p

Presentation


Josefine Andersson
- 18, Småland.
- Youtube-freak,
- Musikgalen,
- Fotografi-noob,
- Bokmal &
- Tv-seriefantast!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards