Alla inlägg under september 2010

Av Jussan - 17 september 2010 18:00

Det blir en datorfrihelg denna helgen. Så jag har laddat upp med böcker som Eragon och Skämmarensdotter-serien i väntan på att jag ska få hem den fjärde delen av House of Night.


House of Night-serien. Den senaste serien i'm in love with. Jag satt uppe en hel natt och läste ut den tredje boken som är på 300någonting sidor. Och det var skola dagen efter... Haha. SÅ BRA är den (: HARRYPOTTERBEROENDE-VARNING!


En av anledningarna till att jag ska ha datorfri helg är för att jag har sett klart 2 säsonger av Prison Break på en vecka :s Inte bra! Jag är verkligen galen.


Nu funderar jag på vad jag ska äta. Blir nog min keso-äpple-kanel mat, och måste ju ha ngt mumsigt till Idol ikväll! Saaaassa, jag är galen i dig  haha!


Det blev ett ordentligt inlägg, ngt som inte hänt på länge (: Hoppas att det inte vart för långtråkigt!



Av Jussan - 16 september 2010 17:15

Jag måste sluta med att spotta så mkt, eller åtminstonde att sluta spotta på mig själv. Det är helt sjukt va jag slemmar ner mig själv hela tiden.

Av Jussan - 15 september 2010 20:11

Sitter och tittar på idol och jag tror jag gick och blev lite lesbisk. Men är inte säker.
WHO IS SASSA?  




Av Jussan - 15 september 2010 00:41

   

Av Jussan - 15 september 2010 00:27

- Till frukost / mellis (:

1dl keso
1 litet äpple

1tsk cocosfett

kanel


Skär äpplet i små tärningar och stek i cocosfettet i ca 5 minuter tills de blivit lite mjuka. Gärna den färgen som på bilden om man har valt de röd/gröna äpplena.
Lägg upp keson och äpplena på en tallrik och strö på kanel! DOOOONE.


En utav mina nya favoritfrukostar.. när jag väll orkar upp! ;)

Och valnötterna är egentligen inte till själva frukosten. Jag äter valnötter vid sidan om som snack ;)

Av Jussan - 15 september 2010 00:03

Först lite cam bilder på fula ellan :(


                     

Och några fina bilder från emotrappan (:


                          



Vi var och såg Vampyrer suger och vi var ensamma i salongen :D så sjukt mysigt! hahaha!


   



Av Jussan - 13 september 2010 19:54

NU vart det en liten inläggbomb. Fick så många ideér att dela med mig av. Like it?

Presentation


Josefine Andersson
- 18, Småland.
- Youtube-freak,
- Musikgalen,
- Fotografi-noob,
- Bokmal &
- Tv-seriefantast!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards