Alla inlägg den 22 september 2010

Av Jussan - 22 september 2010 07:31





My love's a revolver

My sex is a killer

Do you wanna die happy?

Do you wanna die happy?

Av Jussan - 22 september 2010 07:17

Om ca. en timme drar jag till bussen som går mot alvesta. Sen tar jag tåget till Stockholm, där dagen ska spenderas. Sedan blir det hem till Åkersberga (:
Har lite roliga grejer planerat så som: Kusinträff - tacos och idol @ our place!

och någon dag ska jag träffa en gammal kompis från låg/mellanstadiet :D Jag är så glad att jag äntligen hitta flickan på facebook. Tappade hoppet för flera år sen! xD


Ska försöka träffa Marie och gå på Tommy's tokiga torsdagstimme också!


Får se hur mycket tiden räcker till, men en sak är säker - det blir inte mkt bloggande!


HANG IN THERE!   

Av Jussan - 22 september 2010 07:07

Första avsnittet av How I met Your Mother säsong 6 hade prämiär för två dagar sedan.

Och nu kommer de andra två favoriterna på följd :D


- The Big Bang Theory säsong 4 har premiär den 23 sep,

- Desperate Housewives säsong 6; den 26sep.


Sen får man ABSOLUT inte missa den nya serien Hellcats! A big NO-NO! Iaf från min sida. Om ni gillar "bring it on"-filmerna, är detta serien för dig (:



De två första avsnitten har redan kommit ut och idag ska egentligen nästa avsnitt komma ut, men man får nog inte tag på det förens imorrn då det tar ett tag för det att komma ut på olagligt vis ;)





Av Jussan - 22 september 2010 06:06

Akunotensai, eller Lukian Wang som hon heter. En modell, från England, som bor i Hong Kong.
Det var en av de första som jag började följa på youtube. Numera är hon inte så aktiv längre.. Men jag gillar henne ändå :) så sjukt söt!


Av Jussan - 22 september 2010 06:00

3OH!3 ft. Ke$ha - My first kiss.

Enrique Iglesias - I like it.
Taio Cruz - Dynamite.

Av Jussan - 22 september 2010 05:55

Favoriten Shane - IGEN!


Är bara tvungen att dela med mig av dessa :) Första är faktisk väldigt fin... För att vara just en Shane vid.
Den andra är en liten vlog. Den får åtminstonde mig att skratta ;)




Hahahahah xD

Presentation


Josefine Andersson
- 18, Småland.
- Youtube-freak,
- Musikgalen,
- Fotografi-noob,
- Bokmal &
- Tv-seriefantast!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards