Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Jussan - 26 februari 2010 07:33

i'm back .. höhö. not,.

har suttit uppe hela natten, kollat på KoolJeffrey LIVE, MOHAHAHA. och snackar skit med en sjukt trevlig random person!
Har haft lov nu i en vecka, så jag har vänt upp och ner på dygnet så jag försöker nu att vända tillbaka det. Nästa vecka är det meningen att jag ska gå på praktik i 5 veckor. Men har inte hittat ett ställe att vara på ännu.. (buhuuu, INGEN VILL HA MIG!) Tänker gå till biblan imorrn. Det skulle vara sjuktsoft att få vara där.


Sitter och lyssnar på kent.. fråga mig inte varför.?
eller jo.. asså jag har aldrig riktigt "hört" kent. så nu försöker jag förstå mig på musiken. många gillar ju tydligen dem...

Annars så sitter jag fast i en bubbla med massor av sån där.. "dans"-musik... sån med en jävla massa bas o skit... HJÄLP MIG!


Har redan läst klart SOLO som kom ut i tisdags. träningsspecial (y)


Presentation


Josefine Andersson
- 18, Småland.
- Youtube-freak,
- Musikgalen,
- Fotografi-noob,
- Bokmal &
- Tv-seriefantast!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards