Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Rubrik saknas

Av Jussan - 17 juni 2010 01:02

Sooooommarlov!
yay.

Skoldatorn är inlämnad och min egna är cp. Utforskaren funkar inte, och df kan jag varken ha igång msn eller lägga in bilder :(


Nu är det iaf bestämt att jag ska stanna i Växjö (: har funnit mig en perfekt liten "lägenhet"... "lägenhet" och "lägenhet".. det är ett korridorsrum på 20m2 med egen toalett och dusch. Ska dela kök och tvätt några andra :b
Det ligger dessutom precis i stan! (:

Får nyckeln typ den 15de, wihuuu :3


Ngt annat  positivt är att jag fått veta att mormor och morfar har sparat pengar till mig sedan jag föddes som jag kommer att få när jag fyller 18 år (vilket sker om ca. en månad! ) :D vill inte säga exakt hur mkt det är men jag kan ju säga att NU HAR JAG definitivt RÅD ATT HÄLSA PÅ BÖGIS I ITALIEN.

Pier Pressure på söndag också :D


bye, happy!

 
 
Paula

Paula

19 juni 2010 09:08

I LIKE ITTTTT! :D

http://paulafoto.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jussan - 2 november 2010 11:27

Jag har skaffat ny blogg och lägger upp ngra små inlägg där under tiden den är under konstruktion. Så ha överseende med designen och berätta gärna hur den ser ut i eran webbläsare. Jag använder nämligen chrome och har väldigt hög skärmupplösning. Har...

Av Jussan - 21 oktober 2010 13:08

Någon annan som undrar varför varenda blogg nu för tiden gör reklam för Eniro? Hur mycket pengar har Eniro egentligen lagt på att göra varenda blogg orange? - Någon som vet svaret? >_<  Iallafall så sitter jag på jobbet och kollar RAGE-b...

Av Jussan - 20 oktober 2010 15:54

NamnamnamNAM Det är så sjuukt jobbigt att när man väl är pepp på att göra nödvändiga grejer så sitter man fast någonstans. Typ jobbet.... Har försökt underhålla migsjälv genom att leta efter nya bloggar, and this is what I found: - Keeel...

-

Av Jussan - 20 oktober 2010 14:43

    namnamnamn, jag har tråkigt.

Av Jussan - 20 oktober 2010 14:38

Hej, jag har kul!                

Presentation


Josefine Andersson
- 18, Småland.
- Youtube-freak,
- Musikgalen,
- Fotografi-noob,
- Bokmal &
- Tv-seriefantast!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards