Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Care free.

Av Jussan - 16 januari 2010 01:03

Snälla, kan ni för ngngång låta mig va?
Alla kommer till mig med sina jävla kärleksproblem. Nu behöver jag vila. Orkar verkligen inge mer. Visst jag tkr ni är jättegulliga, men ngngång måste de få ett stopp. Just nu är jag bara CARE FREE.


Jag vill sitta och spela på min VisualBoyAdvance och spela Pokémon Ruby, kolla på desperate housewives säsongerna en. gång. till. och lyssna på min favoritartist Paolo Nutini och bara njuta, sitta på youtube och kolla vad mina söta youtubekändisar har o säga, jag vill spela Gorillaz room tiles, tetris SAMTIDIGT som jag kollar på desperate housewives. Jag vill plugga, jag vill komma ikapp, jag vill läsa alla 5 böcker som står på kö, så att jag kan börja läsa.. bara för att få läsa. Jag vill fixa mina egna problem, alla problemen just nu som förstör en annars jävligt bra dag, som förstör hela mitt liv.

 



Annars så har jag drogat en låt som en i min klass tipsade om: Finger Eleven - One thing. DÄR KAN VI SNACKA KÄRLEK!
Innan så har jag bara hört Paralyzer, men jag tror nog att jag ska försöka lyssna egenom lite fler låtar. Dem är ju ganska bra ju (:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jussan - 2 november 2010 11:27

Jag har skaffat ny blogg och lägger upp ngra små inlägg där under tiden den är under konstruktion. Så ha överseende med designen och berätta gärna hur den ser ut i eran webbläsare. Jag använder nämligen chrome och har väldigt hög skärmupplösning. Har...

Av Jussan - 21 oktober 2010 13:08

Någon annan som undrar varför varenda blogg nu för tiden gör reklam för Eniro? Hur mycket pengar har Eniro egentligen lagt på att göra varenda blogg orange? - Någon som vet svaret? >_<  Iallafall så sitter jag på jobbet och kollar RAGE-b...

Av Jussan - 20 oktober 2010 15:54

NamnamnamNAM Det är så sjuukt jobbigt att när man väl är pepp på att göra nödvändiga grejer så sitter man fast någonstans. Typ jobbet.... Har försökt underhålla migsjälv genom att leta efter nya bloggar, and this is what I found: - Keeel...

-

Av Jussan - 20 oktober 2010 14:43

    namnamnamn, jag har tråkigt.

Av Jussan - 20 oktober 2010 14:38

Hej, jag har kul!                

Presentation


Josefine Andersson
- 18, Småland.
- Youtube-freak,
- Musikgalen,
- Fotografi-noob,
- Bokmal &
- Tv-seriefantast!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards